Forsinka «Hei!»

Første post. Store greier. Lurer egentlig på om dette her varer lengre enn én måned før jeg bli lei, men det er jo ingen grunn til å la være å skrive. Føler jo jeg er noen år etter alle andre. Blogging har jo allerede fått mye oppmerksomhet, og gått i glemmeboka igjen. På en anna side, jeg er ikke bare en del av den tidligere hypen, og det er bra.

Forslag til tittel på denne første posten var forresten «hei verden», noe som bare er fantastisk. Dette er standarduttrykket man skal få printa ut når man lærer å kode. Blogging er nok nerdete.

Hva skal jeg skrive om mon tro? Jeg aner egentlig ikke. Jeg har noen få skriverier fra når jeg lå våken halve natta for noen uker sida, de legger jeg kanskje ut. Det å skrive er veldig behagelig, merker jeg i alle fall. Sitter her ved siden av en kaffekopp, med Ayreons siste album på øret og en hyggelig gjeng som jeg chatter med. Gjør det gjerne igjen.

Dette får holde. Har ikke mye jeg vil ha sagt i dag, virker det som.

Dette innlegget ble publisert i skriveri, Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Forsinka «Hei!»

  1. Maiken sier:

    Skriving er gøy :D Hold for guds (?) skyld ut lenger enn en måned, noe annet er for dårlig.

  2. Stine sier:

    Haha, jeg holdt i ca en måned, eller mindre.
    Du er flink om du holder lenger =)

Legg igjen en kommentar

