Baye, Ændal

Nå sitter jeg og ser på … livet mitt, som er pakka ned nok til at jeg snart skal hive det på ryggen, bære og eller dra det etter meg.

Denne tanken er både sørgelig (for et latterlig lite liv jeg har) og ganske imponerende (så lite er det ikke!).

Visse ting må selvsagt bli igjen. Er ikke sjanse å få med seg bøkene, som har blitt overraskende mange, dessuten har jeg en imponerende mengde cd-er, kabler og komponenter liggende. Ting jeg trodde jeg skulle få bruk for.

Doug Stanhope kommer til Bergen noen uker etter meg, noe som jeg enda ikke helt har greid å akseptere. Plutselig er jeg i litt kontat med resten av verden! Enda et bevis på dette er at jeg snart kan komme meg ut av landet uten å stresse for mye(norwegian<3). Det betyr tur til Polen for å besøke fine venner :]

Uansett, det skal bli gøy i Bergen. Gleder meg til å labbe på Fløyen, trene og ha en faktisk by å være. Dessuten har jeg en fin liten sørlandsby å komme tilbake til. For jeg kommer til å savne den. Er tross alt mine harryfolk her.

Baye._.

Dette innlegget ble publisert i hverdagslig og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

