Sarah Palin

Må bare si at jeg digger denne dama. Ho er som George Bush, bare en ny vinkling på humoren. Etter åtte år er det ikke like morsomt å se han slite på scenen.

For en stund tilbake begynte avisene å sitere ho direkte, fordi setningsoppbygninga hennes gjør selv Gro forståelig. Så fantastisk :D
Ikke at ho ikke greide å si mye idiotisk selv når setningsoppbygningen er nogenlunde grei:  http://politicalhumor.about.com/od/sarahpalin/a/palin-top-10.htm

Ellers har mange av de tv-showa jeg får med meg fra Amerika gjevne innslag med Sarah Palin, der ho selv sier noe idiotisk – eller ho blir tatt på kornet av Tine Fey i SNL. Fantastisk :D
At Tina Fey er sexy og Sarah Palin gir meg frysninger må vel også være et bevis på at jeg lar det indre telle?

Så, for dama som sier at Irakkrigen er et oppdrag fra Gud og mener at datras valg om å beholde barnet er en privatsak, samtidig som ho greier å mene at det skal være ulovlig for kvinner å bestemme over egen kropp:

Hurra! :D

Sarah Palin mener abort er en privat ting, så lenge de er enige med ho

Sarah Palin mener visse ting er private, så lenge de er enige med ho

Dette innlegget ble publisert i Kommentering og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Sarah Palin

  1. Julie Gunstensen sier:

    Selv om jeg ikke akkurat skjønner meg på politikk, så blir det fort god humor ut av det :P Alltid gøy med en liten Bush (small bush, hehe, huff nå er det seint merker jeg) eller Pailin vits ;-)

Legg igjen en kommentar

