Liste

Jeg har fri og har prøvd febrlisk på å få skrevet noe. Jeg vil egentlig, men det er mindre ting som surrer rundt i hue mitt for tida. Tenke seg til.
Heldigvis har Maiken gitt meg et lite tips; Normale folk skriver lister på denne tida av året. De skriver lister om hva som har skjedd og hva som kanskje (forhåpentligvis = nyttårsforsetter) kommer til å skje.

Jeg derimot er ikke veldig normal. Eller… Jeg er er normal i den form av at jeg ikke tror at jeg er normal. Det er normalt. Altså, jeg er unormal og det er normalt.
I alle fall: Jeg kan skrive en liste! En totalt unyttårsaktig liste. Godt nyttår!

– Å være heime i Arendal er ganske fantastisk. Er min harryby! Dessuten er det flott å være med folk jeg har litt mer enn noen måneders historie med. Er glad for at jeg har såpass mange : )
– Etter at Bush går av kommer vi til å få høre at han har hatt en eller anna form for sykdom, kanskje tidlig alzeimer. Jeg aner ikke om det stemmer, men jeg har en sterk mistanke om at den ordsnublinga som har eskalert de siste åra er på grunn av noe mer sannsynlig enn at han er stokk dum.
– Av fallout 3, star wars: the force unleashed og mirrors edge burde trond velge Mirrors edge. Fallout 3 er for langt og sw suger.
– Lister trenger ikke å ha 10 punkter. Med det mener jeg både to og ti. Jeg har 100, og med det mener jeg selvsagt ikke hundre :o)

Dette innlegget ble publisert i hverdagslig, skriveri og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

